lördag 1 maj 2010

En tråkmåns

Är väl precis vad jag var igår, valborgsmässoafton till ära. Kvällen som nästintill enbart förknippas med fest tillbringade jag helt allena hemma i huset då såväl mor, far och bror var på, ja just det, fest. Jag lämnade visserligen dörren öppen för att hänga med på en liten fest jag med men när den festen rann ut i sanden gjorde min inställning till att ta till sponken detsamma. Och jag måste erkänna att det var rätt skönt att vara just en tråkmåns igår och det var absolut ingenting jag ångrade när jag slog upp ögonen imorse och kände mig fräsch istället för att känna avloppssmaken i munnen och en sprängande huvudvärk som säkerligen hade infunnit sig om även jag tagit till sponken. Vad gjorde du igår?

Jag tycker att den här, för mig helt okända gruppen, har spottat ur sig en riktigt skön rökare. Jäsigt driv i den. Här kommer Malte X med "Dom säljer dig ändå".


Inga kommentarer: