måndag 3 januari 2011

Lata dagar

Karlsson har det bra nu. Medan de flesta nu lämnat ledigheten och gått tillbaka till vardagen med allt vad det innebär så har jag en vecka kvar på min ledighet. Man kan säga att jag tar det rätt lugnt nu, bara finns till och andas in den kyliga och klara vinterluften. Fast jag tar inte det helt lugnt. Ikväll är det dags för fotbollsträning igen (love it, miss it) och imorgon är det dags för pulkaåkning med Mats och Urban + familj. Ska bli så jävla roligt, träffar dom grabbarna allt för sällan nu. Nu gäller det bara för mig att hitta en pulka. En väloljad en ska det vara. Imorgon ska det slås hastighetsrekord. Mats tvivlar och påstår att jag är för lätt. Pyttsan säger jag. Man kommer långt på jävlar anamma plus att jag under hela julhelgen har preparerat mig med en massa (o)nyttigheter vilket kommer att ge mig ovärderliga hundradelar i jakten på rekord. Det kommer att bli magiskt gott folk.


Inga kommentarer: