tisdag 22 februari 2011

Ett farväl

Det är över nu. Beslutet är taget och detta är det sista inlägget som skrivs i denna blogg. Motivationen att blogga är helt enkelt inte den rätta vilket också den bristfälliga uppdateringen tydligt visar. Dom få gånger jag känner för att skriva är när känslorna tar över, det känns lite tyngre och man vill skriva av sig lite. Detta gör då denna blogg till en blogg fylld av självömkan och även om jag vidhåller att det ibland är otroligt skönt att få just skriva av sig så gillar jag själv inte att läsa bloggar med sådana texter. Därför vill jag heller inte driva en sån blogg. Dessutom vill jag inte reta upp någon med mina "skriva-av-mig-texter", det har hänt och det är inte speciellt roligt.

Så jag tackar för mig och jag hoppas att jag åtminstone ibland fått dig att le litegranna och kanske till och med fått upp ögonen för någon/några av de artister jag har gjort reklam för. Ta hand om er!

Charlie Bullit
8/4 2008 - 22/2 2011

Inga kommentarer: