söndag 3 augusti 2008

Och hela tiden kom det bara mer och mer och mer...

Så sjöng På Rymmenhjältarna Hjalle och Heavy en gång i tiden, visserligen handlade det då om snö i Arjeplog men det passar in på dagens väder i Trönö också. Har fanimig regnat konstant hela dagen och det regnade även väldigt mycket igår också. Här har man gått och blivit bortskämd med 25 grader och sol i ett par veckor och så kommer den här skiten. Det drar ner Karlssons humör ordentligt. Man blir nästan helt apatisk och sitter bara inne och slöar. Visst, man kan ju alltid åka till någon kompis en stund och ha det roligt men inte ens det gör man. Nä, dåligt väder är dåligt för mig. Det gör mig till och med till en dålig bloggare, inte för att jag påstår att jag är särskilt bra annars heller, för nu har jag nog åkt på en släng av skrivkramp också. Så nu sätter vi punkt på det som kan ha varit det absolut mest meningslösa blogginlägget från Karlssons sida och säger god natt.

2 kommentarer:

jansson sa...

Goddag, herr Yxskaft!

Dee sa...

Jag håller med föregående talare. Yxskaft!