fredag 15 augusti 2008

Tystnaden bryts

Karlsson har drabbats av en total bloggstiltje och till det finns det flera anledningar men det tar vi en annan gång. Och istället för att spy ur mig en massa inlägg bara för sakens skull har jag helt enkelt skitit i det. Blir bara pannkaka ändå. Men nu är det ändå dags att bryta tystnaden, om än bara tillfälligt kanske. Och den bryts på ett alldeles utmärkt sett enligt mig. Den bryts med en musikvideo med Hellacopters med en låt från, i denna blogg nyligen utsedda världens bästa coverskiva, Head Off. En underbar låt ursprungligen framförd av Royal Cream men som blivit finputsad och skinande av Nicke & co. I slutet av oktober blir det stor avskedsföreställning på Debaser Medis i Stockholm med spelningar två dagar i rad. Hittar man någon vänlig själ att övernatta hos så kommer jag troligtvis att vara där båda kvällarna, får man en sista chans ska man ta den!

Hellacopters - Darling Darling

1 kommentar:

Dee sa...

Va fan Ante? Här har man varit blött ned sig i en hel vecka i Kroatien och du har inte skrivit något sedan Faxe brann? Vad har hänt? Sitter med en påse polly's och väntade mig att få läsa om dina små obetydliga problem. Skärpning!!!