torsdag 26 november 2009

Gör ett försök

Det går inge bra det här med bloggandet mina vänner. Riktigt varför det är så vet jag inte. Kanske beror det på att jag inte tycker att det är så roligt längre. Eller så är det examensarbetet som ligger i vägen och skaver istället. Eller en smarrig kombination av de båda. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva nu heller. Så jag slutar igen. Jag kan åtminstone vara så hygglig att bjuda på en av de skönaste covers jag har hört på Thin Lizzy´s pärla Emerald. Denna version görs av Dare. Sångaren i Dare, Darren Wharton, har förövrigt en gång i tiden varit keyboardist i just Thin Lizzy. Så ta nu och lyssna och njut medan jag tar mig en funderare på om min fortsatta framtid som bloggare.


2 kommentarer:

Jenny sa...

Tråkigt att du känner så. Jag kommer att vänta på inlägg iallafall =) Ha en bra helg!

Malin sa...

Du kan ju inte sluta! Nu får du ge dig! Puss och kram