söndag 8 november 2009

Übercoolt

Det här är så jävla häftigt! Min gode vän Hoffmann sjunger som bekant i Gasoline Queen och jag har nu hört dom spelats på radio. Men nej nej, vi snackar inte P4 Gävleborg nu. Vi snackar BBC. Och inte nog med det, vi snackar Bruce Dickinson Friday Rock Show. En av mina absolut största hjältar såväl nämner som spelar Gasoline Queen i sitt egna program och det tycker jag är så jävla roligt. Lyssna på det här om ni vill, 26:40 in i programmet släpper Hoffmann lös helvetet!

5 kommentarer:

jansson sa...

Riktigt stort!

Anonym sa...

Äter man tillräckligt mycket som jag så blir man en stor människa. ;)

Anonym sa...

Haha "And yes there is bandanas in da house"

Karlsson sa...

Se nu till att det här inte blir karriärens största stund Hoffmann och skaffa er ett skivkontrakt. Hur svårt kan det vara egentligen...

jansson sa...

Det är väl bara att äta lite mer? För ett sabla skivkontrakt alltså.