måndag 2 november 2009

Ny matchtröja

Fick en födelsedagspresent i fredags. "I fredags?!" utbrister den påläste charliebullitläsaren förvånat och tillägger att Andreas Karlsson föddes ju den 7 september 1984, inte den 30 oktober och bör således ha firat sin 25-års dag den 7 september 2009, inte den 30 oktober 2009. Alldeles riktigt men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Fråga bara han på huvudläktarn. För det var därifrån födelsedagspresenten kom, 53 dagar försenad men trots det med en fantastisk timing. Nu är ni bra nyfikna på vad det var i det där födelsedagspaketet så jag ska inte hålla er på halstret längre. Jag fick en ny tröja. En tröja som jag stolt kommer att bära varenda gång som världens mest underbara bandylag spelar match, åtminstone seriematch. En tröja jag bar i fredags på Brobergs premiärmatch mot Bajen, därav den fantastiska timingen. Titta på bilden nedanför, visst är den fin?

Notera de tydligt upprätade tummarna, ett vanligt tecken på belåtenhet.

Bjuder inte bara på ett kort idag, nej nej. Idag är jag generös. Ni får en låt också. En nästan otäckt bra låt med en otäckt bra sångare. Live också. Sicken kille jag är.

Skid Row - In A Darkened Room


"Tell me when the kiss of love becomes a lie"

Inga kommentarer: