fredag 22 januari 2010

En trälig vecka

Är precis vad jag har haft. Förstår du inte ordet trälig så får du lägga ihop 1+1 när du läser det som följer härefter. Är du ändå så pass trög att du inte ens kan gissa dig till ordets innebörd så kan man säga att det är motsatsen är rolig. Nåväl. Anledningen till den träliga veckan kan spåras till arbetslöshet + boende i Trönö (vilket visserligen kan vara helt fantastiskt men kanske inte just när man är arbetslös) + förkylning + inflammation i lårmusklerna. Det som ställt till det mest är det sistnämnda, i söndags var de små musklerna uppsvälld till den grad att jag inte kunde börja knäna riktigt. Allt detta har gjort att jag varit otroligt osocial och tillbringat nästan all tid hemma. Sittandes eller liggandes. Ingen träning har kunnat bedrivas sedan i torsdags förra veckan, inte ens en promenad och jag har egentligen inga större förväntningar att kunna träna imorgon heller, även om förkylningen tack och lov har försvunnit. Men nu ska jag inte vara allt för negativ. Jag har trots allt vunnit tio kronor på en vadslagning idag, vilket i och för sig var något jag räknade med ;) Snabba cash!

Inga kommentarer: