söndag 24 januari 2010

Nu är det dags

Det blev inte av förra gången. Men nu är det jävlarimig dags! Nu ska datorn formateras. Datorn är antagligen så nerlusad av virus att jag är förvånad att den inte snorar ner mig när jag har den i knäet. Som vanligt blir det Doktor Patrik som tar in datorn för fixa biffen så att säga. Så nu får jag återigen vända mig till er kära läsare, är det någon av er som har vänligheten och tillgången till Microsoft Word att dela med sig till mig? För nu blir det ju soprent i datorn. Och se ett redigt ordbehandlingsprogram bör man ju ha. Men köp Microsoft Word då din snåla jävel, tänker Du. Nej, tänker jag. För en snål jävel är precis vad jag är. Åtminstone när det gäller dyra program till datorn.

Bandy VM börjar idag. Gäsp, tänker du. Gäsp, tänker jag. För gäsp är precis vad Bandy VM är. Men jag ska ändå försöka mig på att tippa lite. Jag tror att Sverige, Finland och Ryssland kommer att slåss om medaljerna. Har fan det på känn.

Inga kommentarer: