lördag 27 juni 2009

Bra eller anus?

The King of Pop, Michael Jackson, dog igår och det är väl en nyhet som knappast har undgått någon. På P3 igår nötte man konstant Michael Jackson, pratade man inte om honom så spelade man hans musik. Och folk runt om i världen hyllar honom som det stora musikaliska geni som han trots allt var, även om jag inte är något större fan till hans musik. Men jag kan ändå inte bestämma mig om han är bra eller anus. Hur står sig bra musik kontra pedofilmisstankar, pyjamaspartyn med barn, ändring av sin hudfärg (eller var det en sjukdom som han hävdade?) och ett allmänt jävligt skumt beteende? Om han nu var oskyldig till misstankarna om pedofili, varför betalade då han familjen i fråga en jävla massa pengar för att tysta dom? Om det nu stämmer att han gjorde så, kanske bara är rykten det med. Nä jag har nog fortfarande jävligt svårt för denna man. Även om han gjorde några rätt schyssta låtar. Som den här:




På schemat den här lördagen står B-lagsmatch mot Tallåsen. Kl 16 på Trönö IP. Sen ringde Hoffmann, verkade lite sugen på fest. Han skulle köpa några "nödraketer" sa han. Han skulle även köpa några nödraketer åt mig men för tillfället är jag inte speciellt sugen. Skulle vara skönt med en hellugn helg också. Vi får se. Peace out!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,


Inga kommentarer: