söndag 28 juni 2009

Strandhäng

Har haft sommarens första strandhäng idag när jag styrde kosan upp mot Storsjön och den urmysiga grässtranden. Lika underbart som det låter. Idag älskar jag värmen, jag omfamnar den och gullar med den. Nu kunde jag ligga i shortsen med vattnet 2-3 meter från tåspetsen, så som man ska när det är så här varmt. Det blev inte så värst många timmar, 2 närmare bestämt, men får jag chansen till repris nästa helg tar jag den. Och då blir det banne mig en heldag på stranden. Med melon. Mums...

Nödraketerna Hoffmann köpte igår gick åt. Det blev fest med andra ord. Men en väldigt lugn sådan. Den gode Hoffmann fick i uppdrag att köpa ölen och det ska han ha tack för. Men om han gjorde det med flit eller om det var ett ärligt misstag vet jag inte men det jag vet är att han köpte Systemets svagaste öl. Carlsberg Hof 4.2%. Så speciellt full blev jag inte. Och det tackar jag för idag. Skönt att slippa bakfyllan. Så du gjorde väl en god gärning ändå mr Fearless. Ha det!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: