tisdag 2 juni 2009

Motivationen uteblir

Ni har väl märkt att bloggposterna har blivit färre och det har en mycket enkel anledning. Jag lider av total motivationsbrist, en riktig bloggtorka. Och det tycker jag märks ganska tydligt. Inte bara på det faktum att uppdateringarna blir färre utan också på att kvalitén på inläggen har blivit sämre. Därmed inte sagt att kvalitén någon gång varit speciellt hög. Därför har jag tagit beslutet att lägga bloggen på is, att ta ett uppehåll och se om motivationen att blogga återigen infinner sig. Möjligen lyckas herr Springsteen kicka igång en bloggiver utan dess like efter helgen i Stockholm men kanske också inte. Vill det sig illa kanske detta till och med är det sista blogginlägget hos Charlie Bullit. Vi får helt enkelt se hur det blir. Håll utkik med jämna, eller ojämna, mellanrum.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker att du kan dra igång en omröstning med våra "dödsMMS" till varandra tidigare idag, se vilken av dem som är hetast. Hahaha

Jenny sa...

Det här gillar jag inte. Faktum är att du är den första bloggen jag läser när jag kommer in på internet! (Berätta det inte för Helena, hon skulle inte bli glad.) Och dessutom är jag ganska kräsen när det gäller bloggar. Känner många som bloggar, men det är bara tre jag orkar läsa. Du gör självklart som du känner, men jag hoppas att du återkommer med nya inlägg snart!

jansson sa...

Jaha. Det var det. Du sällar dig till Hoffa alltså.

Karlsson sa...

Hoffmann: Hehe, ja kanske det...

Jenny: Trevligt att höra!

Jansson: För tillfället iaf.