torsdag 3 september 2009

Jahaja

Saknar blogginspiration precis lika mycket som jag saknar M och det vill säga väldigt mycket. Inte roligt att sakna varken inspirationen eller henne så mycket men det är en annan historia. Jag har sett att trots den bristfälliga uppdateringen finns det ändå ett gäng tappra själar, 26 stycken igår till exempel, som surfar in här i jakten på något att läsa. Så nu kräver mitt samvete att jag ska skriva några rader. Håll i er!

Går in på sista dagen på praktiken imorgon och det känns både bra och lite mindre bra. Hade gärna varit där lite längre för att kunna hinna göra något vettigt lärararbete men det ska bli skönt med lite sovmorgon igen också. Återigen har såväl elever som lärare varit fantastiska, åtminstone de exemplar jag har stött på och jag rekommenderar verkligen Staffangymnasiet som praktikplats. Fotbollen går också överjävligt bra, nu är TIKEN serieledare i fyran såväl som i sexan. När gick det så bra för herrfotbollen sist i Trönö? Nu jävlar ska vi ge precis allt nu i slutskedet och förhoppningsvis göra en Rengsjö, alltså att gå upp i trean och femman! Det stundar födelsedag också snart för Karlsson. På måndag fyller jag 25 år och allvarligt, nu räcker det för ett tag. Stoppa tiden.

Go natt!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Grattis i förskott! Jag har också ångest inför 25-årsdagen, men jag har ju två månader kvar =) Bra att praktiken har gått bra! Ha en bra helg!

Karlsson sa...

Tack så mycket Jenny!