torsdag 24 september 2009

Kan inte sluta

Det är mycket videos i bloggen nu, jag låter er gå miste om så otroligt mycket visdom och glädje nu när det inte skrivs så mycket. Det är jag medveten om och det ber jag om ursäkt för. Jag vet att ni behöver mig. Men jag måste bara lägga upp en till video, en till musikvideo. Jag kan inte sluta lyssna på den, veckans absoluta favorit. Den är vacker, den är förförisk, den är sorglig och den är här. Den är här nu! Är det inte fantastiskt? En låt som vid rätt sinnelag lätt kan få en tår att rulla ner för min kind, skulle jag höra den live som på videon vore tåren obligatorisk. Gör nu som jag. Lägg er ner, lyssna på låten, bli lite ledsen och önska att ni hade någon att krama (har ni någon att krama gör ni det omedelbums, det är en order!) och njut av snowboardvärldens i särklass bästa bidrag till mysmusiken.

Lisa Miskovsky - As Daylight Fades


Go natt

Inga kommentarer: