onsdag 28 oktober 2009

Gör mig glad

Tänkte prova en sak här i bloggen ikväll, något som jag sett hos andra bloggarkollegor förut men som tyvärr inte brukar funka rätt så bra. Har inga större förhoppningar på att det ska bli lyckat just här heller men vill ändå prova. Varför? För jag vill veta. Vad jag vill veta? Jag vill veta vilka ni är. Besökarantalet hos mig ligger varje dag någonstans mellan 20-30 (inte många men jag är tacksam för varenda kotte). Det säger mig att det är rätt trogna läsare jag har och jag lägger inte direkt någon större vikt vid att promota mig själv heller så att större delen av besökarna bara ramlar in tror jag inte. Så vem är DU?

Jag behöver ingen självbiografisk uppsats av er, men ni får så klart gärna om ni vill. Det räcker med ett namn. Ett förnamn. Men tar gärna emot efternamn också om ni känner er generösa nog att bjuda på det. Lämna en kommentar. Ställ en fråga. Ja gör vad tusan ni vill. Men förnamn duger fint. Kan ni göra det? Kan ni göra mig glad?

Klart ni kan!

10 kommentarer:

Jenny Olsson sa...

Trogen läsare nr 1 =)

jansson sa...

Hej, jag heter Anders. Jag brukar läsa din blogg ibland. Önskar att du kunde uppdatera lite oftare och även berätta mer om människorna i din närhet. Kusiner och sånt.

Mats sa...

Mats Svensson heter jag. Du känner kanske mig? Brukar gå in minst en gång/dag och läsa dina inlägg. Måste ses snart.

Sara sa...

Sara här :)

Kristoffer Andersson sa...

Kristoffer Andersson heter jag och jag grämer mig fortfarande för det missade världsmålet på förra lördagens träning.

#4 sa...

dyker in och anmäler sig.

Karlsson sa...

Jenny - Trevligt!
Jansson - Hej! Jag har ett gäng sköna kusiner så håll utkik.
Mats - Tror jag känner igen dig, vi har festat någon gång va? Klart vi ska ses!
Sara - Hej!
Kristoffer - Det kommer vi att göra för all framtid, om vi inte sätter en likadan nästa träning.
#4 - Välkommen!

Elin Benum sa...

Jag e här och hälsar på ibland med =)

Anonym sa...

Din allra trognaste supporter finns på trädgårdsgatan 14.

Fröken Nyholm sa...

Jag ramlar också in här lite då och då för underhållande läsning och frän musik!