torsdag 10 december 2009

Husgudarna

Husgudarna kommer tillbaka. Mina husgudar. Iron Maiden alltså. Det gjorde den här dagen så mycket bättre när det durrade till i min ficka idag när Jansson släppte bomben via sms. Hjältarna är huvudakten på sommarens Sonispherefestival i Stockholm och biljetterna släpps på måndag. Jag ger mig fan på att det ska lösa sig den här gången också. Vi ska f å tag på biljetter. Och med vi menar jag DU och jag, Jansson. Eller hur? Är gudarna med oss skriker vi återigen för fulla halsar efter mr Dickinsons uppmaningar den 7 augusti! Så här lät och såg det ut när vi gjorde det 2005.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Jag vill med!! Men jag vill se Mötley, är inte ni intresserade av att se dem också?

jansson sa...

Mötley är en bonus, precis som Iggy & The Stooges som är en ännu större bonus. Fina förband!

Jenny sa...

Låter bra det, jag kanske hänger på =)