lördag 12 december 2009

Om och om och om igen

Tittade inte på gårdagens Idolfinal då jag var upptagen med att träda in i dimmans förlovade värld och att återigen tappa bort bankomatkortet. Bra jobbat Andreas! Alltså var jag tvungen att se hur det gick i den nyss nämnda finalen idag istället och även titta på de olika bidragen som Erik och Calle bjöd på. Och vinnarlåten med Erik har jag tittat på om och om och om igen för att efter en paus återigen vevat den. Det är så fantastiskt bra. Rösten är så fantastiskt bra. Vrålet som Erik häver ur sig ungefär 2:42 in i låten är bland det värsta jag har varit med om. Det ger mig gåshud och rysningar och jag tror tamefan att med lite koncentration och rätt sinnesstämning skulle det kunna jobba upp en redig ståfräs också. Då kanske ni förstår hur bra jag tycker att det är! Till och med låten faller mig i smaken, men det kanske mest beror på rösten den späda killen besitter. Vi tittar, eller framförallt lyssnar, på den en gång till. Här hos mig. Det kan vi väl göra? Bra.

1 kommentar:

Sara sa...

Jag kan bara hålla med,utom det där med ståfräs då. Det är ju fysiskt omöjligt för min del ;)