onsdag 2 december 2009

Kvällens aktivitet

Det står kårkväll på kvällens schema. Något som det står otroligt sällan på just mitt schema iaf, på vissa andras lite oftare. Men jag har allt som oftast lyst med min frånvaro på kårkvällarna av den enkla anledningen att jag väldigt sällan har haft roligt på kåren. Eller matsalsdiscot som jag brukar säga när jag känner mig lite wild and crazy. Men ikväll är det dags. Lite sista chansen varning för mig då jag inte har alltför långt kvar som student på Högskolan i Gävle, känn på den ni! Men den stora anledningen till kvällens kårbesök är att jag vill se min gode vän Magnus trubadura lite. Jag har ännu inte varit på någon trubadurafton när han trubadurar så nu måste jag ju verkligen göra det. Att det dessutom ser ut att bli en mysfest istället för dyngfest (för mig och mina vänner iaf) med en bit mat (ryktas om tacopaj) och några öl gör inte saken mindre lockande. Har varken ork eller lust med en redig fylla idag. En skön salongsberusning är precis vad jag behöver nu. För att fira lite. För att fira att examensarbetet är klart för att skickas in. Säg grattis! Säg grattis för bövelen så lovar jag att säga tack.

8 kommentarer:

jansson sa...

Jag säger grattis när jag vet vad arbetet har för kvalité. Det kan ju vara nåt skräp du lämnar in, och det bör man ju inte gratulera till. ;)

Sara sa...

Du bör komma till en kårkväll i S-svall hör jag. Där har vi bland annat pub och disco i källaren, i gamla fängelsehålor med bergsväggar :)Rätt coolt faktiskt. Ingen matsalsdisco där inte :P Men jag hoppas du får det skoj!

Karlsson sa...

Skräp bör också gratuleras, annars får jag inga gratulationer alls Jansson!

Sara, det lät bättre det!

Mats sa...

Grattis Grattis!!!

Karlsson sa...

Tack tack min popcorneldande vän :)

Jenny sa...

Grattis! =)

Karlsson sa...

Tack Jenny! Men sluta inte hålla dina tummar ännu, håll dom en vecka till!

Jenny sa...

Det ska jag göra! =)