måndag 24 augusti 2009

Praktikanten rapporterar

Är rent usel på att uppdatera bloggen. Men vet ni vad, det skiter jag i! Det är min blogg, moahahahaha. Hursomhaver så har jag gjort första dagen på praktiken idag och som vanligt måste jag tyvärr säga bestod den nästintill enbart av att jaga lärare för att fråga om de kunde tänka sig att ha mig under sina vingar dessa två veckor. Och jag drog in full pott. Varje lärare jag pratade med var så positiva så till att jag skulle vara med. Men dom spydde mängder med galla över högskolan som lagt in praktik i det här skedet och i enbart två veckor. Jag kan hålla med. Hinner bara komma dit och röra till det för dom. Men vi gör det bästa av situationen. Tror det får räcka så. Eller förresten, TIKEN 2 spöade Strömsbruk med 11-3 igår. Nu leder vi sexan, åtminstone tills imorgon. Bra skit!

Inga kommentarer: