söndag 18 oktober 2009

Helgen i kortform

- Bröllopsfotografen var precis som Smala Sussie, en skön film med underbar dialekt och skumma figurer.
- Chelsea förlorade på grund av två markeringsmissar vid Aston Villas mål, plus dock för kaffet i pausen.
- En väldigt rolig lördagskväll med grabbarna där jag konstaterade två saker. Jag är värdelös på Call of Duty och man inte kan lita på smålänningar med gevär.
- Nycklarna till lägenheten glömdes kvar hos Gson vilket jag märkte först vid hemkomsten och en väldigt onödig taxiresa senare kunde jag komma in.
- Hammarby vann World Cup vilket tyder på att Broberg får en svår, men härlig, nöt att knäcka i premiären.
- Den här låten ger mig rysningar för tillfället. Vilken konsertavslutare. Vilken underhållare han är. Herrejisusalltså!

Robbie Williams - Angels

Inga kommentarer: