fredag 2 oktober 2009

Lite fattigare...

...lite snyggare? Njae, troligtvis inte tyvärr. Är förmodligen samma gamla Andreas fortfarande. Men med 1 klocka, 2 t-shirts och 8 öl mer än vad jag hade när jag slog upp ögonen imorse. Ja, jag har shoppat alltså. Önskade mig pengar att köpa en klocka för när jag fyllde år men det tog alltså nästan en månad innan inköpet var gjort. Tackar för hjälpen Malin och Junior som hjälpte mig att välja. Den är riktigt snygg! I helt rätt färger, gul och svart. Brobergs färger. Vackra färger. En snygg, svart-gul klocka av märket Diesel. Ni ser den längst ner i inlägget. Var också med om något historiskt idag. Jag hittade en t-shirt som passade perfekt. Det har aldrig hänt förut. Den är precis så lång som jag vill att en t-shirt ska vara, men som de alltså aldrig är, den är inte för tight eller för vid. Jag brukar säga att om jag blir snuskigt rik ska jag sy upp mina egna kläder och då hade mina t-shirts varit i denna t-shirts storlek. Den sitter alltså väldigt bra, snygg är den också och den var hmm...prisvärd. Men jag är också nervös. Nervös inför första tvätten. Jag kan ge mig fan på att den jäveln kommer att krympa. Och det får den inte, det finns inte marginaler för det. Så naturligtvis kommer den att göra just det.



Ha en trevlig helg kära vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Öhh kan du klockan Bullit?!

Karlsson sa...

Nej men den är snygg att titta på.