torsdag 23 juli 2009

Det blir en dag på stranden

Eller njae... det är ju det som det inte blir. Inte en enda dag har jag tillbringat på någon strand den här sommaren under min ledighet. Och annars har det bara blivit en sväng till Storsjöns mysiga strand men då för bara några timmar. Ska det vara så? Va? Ska det vara så? Det har väl iofs inte varit så förjävla dåligt väder egentligen men oftast har det varit mulet och strax under 20 grader. Gärna en eller ett par regn och åskskurar på det. Inte direkt idealt väder att ligga på stranden och mumsa på melon precis. Så nu jävlar vill jag att du skärper till dig sommaren! Har hört det ryktas att det ska bli dåligt väder både imorgon och på lördag, alltså under TIKENs träningsmatch mot Sandarne, vår lagfest och Rock the Mountain. Ge oss riktigt gott sommarväder istället, jag jobbar inte längre och det är du antagligen jävligt medveten om. Jag ger dig ett par dagar att fixa till det på. Men gör du inte det kommer jag att ta till hårdhandskarna. Capish?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Titeln på detta blogginlägg för tankarna till låten Det blir en dag på stranden med Thomas Ledin som du tycker om så mycket. Fanns det någon baktanke med det när du skrev det?

Karlsson sa...

Visst fanns det det Hoffmann.