måndag 6 juli 2009

Mobilköp

Det tog sin tid för mig att kunna bestämma vad för telefon jag skulle köpa. Men nu är det gjort, nu är den beställd. Och det blev ytterligare en Sony Ericsson, en W715. Jag var länge inne på att skaffa mig en Nokia igen men då jag har varit, och är, så fruktansvärt nöjd med den nuvarande trotjänaren från Sony Ericsson så kör jag vidare på samma märke. Varför byta bort något man är nöjd med? Dessutom säger ju Malin att W715 helt enkelt är bäst så då finns det väl inget att tveka på :) Men varför byter jag då överhuvudtaget om jag nu är så nöjd med den telefon jag har nu? Prylbög som jag är vill jag helt enkelt byta upp mig, har haft min telefon i 3 år nu och den fungerar fortfarande klockrent. Men det är nåt visst med att köpa elektronikprylar tycker jag och allra helst mobiltelefoner. Jag blir som ett barn på julafton. Så har jag en väldans tur sitter jag och leker med en sprillans ny telefon imorgon, annars får jag hålla ut tills onsdag. Det ska nog gå det med.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: