söndag 19 juli 2009

Hård fest?

Det måste ha varit det, den årliga festen på Trönö IP som avslutar idrottens dag som gick av stapeln igå. För vilken annan anledning till att jag svimmade hos mormor idag finns det? För det var just det jag gjorde. Svimmade. Fy fan vilken vidrig känsla det är. Satt och fikade hos mormor när jag plötsligt känner mig väldigt konstig och hur jag blir klenare och klenare. "Fan vad konsigt jag mår" sa jag till mormor och när jag slår upp ögonen igen så ligger jag i mormors famn som precis hunnit fånga upp mig innan jag ramlade av stolen. Satt kvar en stund och funderade på vad fan det var som hände innan jag var fit for fight igen och nu mår jag alldeles utmärkt igen. Undrar varför det blev så? Mamma misstänker att det var ett simpelt blodtrycksfall men jag hävdar att det var det hårda festandet. Det låter väl lite hårdare? Blodtrycksfall, låter ju som att jag är en gammal gubbe. Nä, alkoholen var det!

Läs även andra bloggares åsikter om ,

1 kommentar:

Jenny sa...

Läskigt! Bra att du mår bra nu iallafall! Festen var ju helt underbar igår, hade hur roligt som helst! Det låter som att du också hade det =)