fredag 10 juli 2009

Ledighet

Har haft sommarlov lite mer än en månad nu men har ändå inte kunnat njuta av någon ledighet. Tills nu, idag gjorde jag sista arbetsdagen (förhoppningsvis för alltid) på Sofieholms Golfbana och det känns rätt gött måste jag säga. Så nu bönar och ber jag till alla tänkbara vädergudar för att det otroliga sommarvädret, som just vid det tillfället mest var jobbigt, vi hade för ett par veckor sedan ska komma tillbaka. Men nåt säger mig att det inte kommer att göra det. Men ge mig 20 grader och sol så blir jag nöjd. Nu är det så att jag inte har några som helst planer under ledigheten, jag tänkte ta det som det kommer. Men är det någon trevlig själ därute som vill hitta på nåt, som kan tänkas umgås lite herr Karlsson så hör mer än gärna av dig. Jag är öppen för alla möjliga förslag! En sista sak. Som ni ser blir texten automatiskt lite större när jag bloggar från mobilen, är det bättre så? Ska jag uteslutande köra vidare med den större texten eller ska jag behålla den storlek som används nu? It´s up to you.
Men nu önskar jag er en trevlig helg. Sköt om er!


3 kommentarer:

jansson sa...

Med tanke på din kritvita text mot den svarta bakgrunden är det lättare att läsa med den lite större texten.

Jenny sa...

Jag tycker att den mindre texten är bättre. Jag tycker definitivt att vi ska hitta på nåt! Jag antar att du ska vara med på fotbollen/brännbollen i trönö till helgen? Jag tror att det kommer att bli en fantastisk dag! Längtar väldigt mycket till festen på kvällen =) (Helt ärligt så blir jag helt exalterad när jag tänker på den, det ska bli så kul!)

Karlsson sa...

Jag kanske ska låta det vara som det är då, mindre text på datainläggen och större på mobilinläggen. En kompromiss :) Då ses vi antagligen på lördag då Jenny.