torsdag 26 juni 2008

GQ

Nej gott folk, dom är inte döda. Dom ser bara ut så. Gasoline Queen (Söderhamns hårdrockare numero uno) lever i allra högsta grad. Dom ska till och med utrikes och spela inom en snar framtid. Men medan de flesta band söker genombrottet i USA tänker Dee & co lite annorlunda, dom drar till Betlehem istället. Där måste det ju finnas kosing så mycket ammunition det slösas därnere runt trakterna. Och då inte många åker dit för att spela planerar dom att lägga beslag på alla stålar helt själva, smart säger Karlsson. Nej skämt å sido, sanningen är väl den att det är nåt Bildaprojekt dom är inblandade i. Men det jag skrev först låter mycket tuffare så jag kör på den. Äntligen har dom också lagt upp en rykande färsk låt på deras myspace. Eller rykande färsk är den väl inte för dom har spelat den live några gånger och ni som kan er GQ-historia vet att det var ett tag sedan. Lyssna på nya Suicide City här, där finns också en ny skön version av Intoxication. Passa även på att se dom på Rockweekend i Kilafors i juli. Så Hoffmann, nu har jag gjort lite pr åt er. Fakturan kommer till veckan.

Humor
Där stod han med en Norrlands Guld i handen, solen i ögonen, byxorna nere runt anklarna, penisen djupt inne i hennes mun, spanande ut över landskapet och tänkte:
- Fy fan va det är gott med öl!


Goder afton

2 kommentarer:

Dee sa...

Måste erkänna att jag är lite rädd inför resan, men att jag samtidigt hoppas att jag blir av med alla mina fördomar kring mellanöstern som att döden lurar runt varje hörn etc.

Karlsson sa...

Du behöver nog inte vara orolig du, dom skickar väl inte folk till något högriskområde.