måndag 26 maj 2008

Mike Tyson

Har precis tittat på High Chaparall på Kanal 5, denna gång mötte Filip & Fredrik den forne tungviktsmästaren i boxning Mike Tyson och det var nog den skummaste intervju jag någonsin sett. Karln verkade vara helt apatisk! Det var helt underbart roligt att se de annars så talföra Filip & Fredrik för en gångs skull vara vettskrämd under en intervju och inte ha en aning om vad som varken skulle ske eller vad de skulle säga. Eller iofs, de visste säker vad som skulle hända. Absolut ingenting. Herr Tyson satt mest ihopsjunken i en soffa någonstans och bara trött svarade på svenskarnas irriterande frågor. Enda gången man fick se en reaktion hos jätten var när Filip badade i kallt vatten, det var tydligen skitroligt, och när Fredrik gjorde ett halvhjärtat försök att kittla honom. De svenska sköningarna såg stundtals ut som skötare till någon stor gorilla när dom satt där och matade honom, på behörigt avstånd och med nervös blick, med ständigt tafatta försök att underhålla bjässen. Det blev stundtals nästan pinsamt att se, men jag måste säga att återigen lyckades Filip & Fredrik göra ett roligt program av ingenting. Jag tycker att dom är grymma!

Mike Tyson, ingen rolig kille...

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha.. Ja jag håller med Andreas. Var precis som den stora gorillan var påtänd. Han var inte direkt prat glad. Och när han fick nys attackerna.. Haha.. Jag höll på att dö =P