onsdag 25 februari 2009

Kinky

Det anordnas en kinkykväll på kåren ikväll. Och jag har bestämt mig för att gå, för att titta lite. Jag har varit väldigt dålig på att besöka Gefles kåraftnar måste jag erkänna, är nog uppe i en 5-6 gånger bara under mina år i staden. Anledning till detta är helt enkelt att jag inte har roligt där. Det liknar mest ett matsalsdisko (kanske just för att kåren är beläget i skolans matsal). Men idag har mina vänner lyckats övertala mig att gå och jag har sett en del bilder från tidigare kinkykvällar. Det kan bli rätt intressant. På affischerna utlovas också en oförglömlig kväll. Upp till bevis. Nu ska jag till bolaget och inhandla diverse drycker. På återseende.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fick du inte nog av "kinky" föregående helg?!

Sara sa...

Var på Kinky-fest när jag pluggade för några år sedan...Herre Jesus vilken fest! Fy tusan! men roligt var det :P

(Hah! Fick ordet "mongo" som ordverifiering för inlägget :oP )