söndag 22 februari 2009

Tack

Jag har mycket att tacka för idag. Först och främst vill jag tacka sällskapet som förgyllde min dag igår. Tack Jansson, tack Junior, tack Hoffmann och tack Hellbom. Fy fan vad roligt jag hade! Måhända att det kan dyka upp en liten filmssnutt från dimman lite senare... Jag vill även tacka Brynäs för den otroligt sköna segern mot Djuurgårn (läses med extrem stockholmsdialekt), dels för att slutspelsplatsen är nära nu men även för att ni tystade dom tre otroligt irriterande stockholmarna, som satt alldeles för nära oss, rejält. Jag vill också tacka Broberg för sin slutsspelsplats och framförallt Edsbyn som inte valde att möta oss i kvartsfinalen. Hade vi fått möta bönderna från byn hade säkerligen slutspelet blivit en kort historia för Broberg, nu möter vi istället Västerås och även om det blir otroligt tufft ser chanserna för avancemang lite större ut iaf.

Jag vill också tacka
Persson och hans pack, skivan är släppt nu. Öster om Heden heter den och den får väldigt fin kritik. Hade inte februari varit en tuff månad för en astmatiker (medicinerna är jäkligt dyra) hade jag redan beställt den men nu får jag avvakta tills kontot är påfyllt igen. Några låtar har jag redan hört och det låter självklart bra, det är ju för bövelen Persson! Läs artikeln om och med honom här.

Jag vill avsluta med att tacka den människa som kom på receptet till Trocadero. Har sagt det förr och säger det
igen, Trocadero är den absolut godaste bakisdrickan!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv herr Karlsson, du var en minnsan utmärkt "toastmaster" för kvällen. Har aldrig stött på någon som har en sådan kärlek för snöklumpar som du har.

Anonym sa...

En skön seger var det onekligen. Nu blir det slutspel!

Karlsson sa...

Hoffmann:
Finns inget som är så underskattat som snöklumpar.

Stolpe:
Det ser onekligen bra ut!