fredag 25 april 2008

Hallelujah, dottern är här!!!

Det är klart, saken är biff, Jansson och Anna har blivit mamma och pappa! Haha, underbart! Har precis talat med fadern och allt har tydligen gått väldigt bra och väldigt fort. 55 minuter efter ankomsten till BB var släkten ännu en juvel rikare. För alla kvinnliga läsare kan jag meddela hon var 51 cm lång och vägde 3220 gram (av någon anledning brukar inte män vara så intresserade av det är min uppfattning). Oh herrejävlar, jag kan inte sluta le. Vilken start på dagen.










Släktens färskaste päron!

Jag som tänkt skriva om kvällens DM-match men en sån sak känns rätt så fjuttig nu... Kanske kommer senare. Kl 18 i Sandarne spelas iaf DM-kvartsfinal mellan Sandare - Trönö.

Oh happy day!!!

1 kommentar:

Sara sa...

Ja visst är det underbart! Ikväll ska jag till dem och då får jag se underverker för andra gången. Hon är så vacker mosters lilltös :o)