söndag 20 april 2008

Lagfestfyllesnack!

Jaha, nyss hemkommen från ytterligare en lagfest. Och tydligen vid ett svagt tillfälle lovade jag Mats "Blondie" Nilsson att tillägna ett inlägg till honom... Så jag får väl stå för det. Han är ju trots allt rätt go...












"Blondie"

Vad finns att säga om denna man då? Ja, det vettefan... En riktigt go pojk är det iaf. En man som aldrig backar för en fest. En man som aldrig backar för en pilsner. Men jodå mamma Ingela, han äter ibland också. Åtminstone när han får låna pengar av den äldste Karlssons pojken, dvs undertecknad själv. Men det bjuder jag på! Bara fanskapet betalar tillbaka under 2008 så är jag nöjd. Skål på dig "Blondie"!

Vad kan man annars säga då? Jo, när man får två SFF:are på lagfesten måste det ju vara en lagfest i världsklass... Eller? Thomas, Jonas, vad sägs? Trönö is the shit!

God natt!

3 kommentarer:

jansson sa...

Haha!
Nu börjar det likna nåt!
Fylleblogga, jo jag tackar!

Karlsson sa...

Javisst gör det! En riktig bloggare bloggar alltid, oavsett vilket tillstånd man befinner sig i. Men jag blir fundersam på kortet nu, är det verkligen Mats? Tycker att det är väldigt likt Måns Möller...

jansson sa...

Tamefan!
Det har du rätt i.
Nytt smeknamn:
Mats "Möller" Nilsson