torsdag 17 april 2008

Tröst från en hårdrockare + Karlsson bjuder på... del 3

Satt framför datorn och hade det allmänt tråkigt när jag helt plötsligt fick ett meddelande på msn. Meddelandet löd: "Bry dig inte om vad dom andra säger Ante, ja tycker att du är bra jag." Mannen som skickade det meddelandet var Söderhamns mjukaste hårdrockare Dennis Hoffmann a.k.a. Dee Fearless. Haha, fick mig ett gott garv. Nu har jag ingen aning om vad folk tycker, tänker och säger om mig men känns ju bra att veta att man har någon på sin sida iaf. Jäkla sköning det där!










Dee in action!


Fick ungefär samtidigt en förbannat bra låt av lillebror som jag omedelbart visste att jag var tvungen att bjuda på. Denna gång är det gruppen Great White som bidrar med en låt. Great White, denna underbara blues/rock-grupp som bildades 1981 och är still going strong även om medlemmar kommit och gått under årens lopp. Denna låt är dock varken bluesig eller rockig, denna är en lugn och väldigt vacker sak om olycklig kärlek med akustiska gitarrer. Mycket vacker, mycket bra och här är den!

Great White - "In the tradition"

boomp3.com

Go kväll kära vänner!

2 kommentarer:

jansson sa...

Hade aldrig hört den tidigare. Den var ju nice!

Karlsson sa...

Riktigt, riktigt bra är Karlsson betyg. Den kommer man lyssna på mangen gang!