tisdag 8 april 2008

Jahaja...

Karlsson har fallit för fällan, den ack så effektiva bloggfällan som snart var och varannan svensk har fallit i. Och hur kommer det sig att den annars så lugne och tysta Karlsson har bestämt sig för att starta en blogg då? Jansson...det är den där förbannade Jansson som både inspirerat mig och tjatat på mig så nu hade jag tänkt att ge detta fenomen ett försök. Får se hur det hela kommer att (ur)arta sig.

Vad kommer den då att handla om? Ja du Göte, säg det... Men som jag redan skrivit så kommer livet, musiken, idrotten och dimman vara den ack så stabila grunden en sketen nybörjare som Karlsson behöver. Och vilken grund sen.

Nä, vad fan gör jag här egentligen? Det är ju Liverpool - Arsenal på dumburken.

Adieu

5 kommentarer:

jansson sa...

Willkommen! Bienvenue! Welcome!
Nu ska jag slänga in en länk till dig och marknadsföra dig lite!

Sara sa...

Välkommen blåggarn! / sara

GeoTaifun sa...

.. jodå han lyckades få hit mig, han jansson.

Karlsson sa...

Tack Sara och välkommen Björn!

josephzohn sa...

Välkommen!!