fredag 11 april 2008

Karlsson goes up north!

Japp, snart drar jag hemåt till juvelerna hemma i Trönö. Har blivit väldigt många hemresor den här terminen vilket har sin enkla förklaring i att jag nästan varje helg har åkt hem för att spela fotboll. Och så även denna helg. Vi (Trönö IK alltså) ska imorgon slå ut Skogs FF ur DM-turneringen så det bara sjunger om det och Karlsson har blivit uttagen till uppgiften. Alltid roligt att komma hem till gänget och ha lite skoj. Ännu en anledning till hemfärden är att den yngste morbrodern Peppe fyller år och därmed ska firas så det står härliga till. 34 år har mannen hunnit bli, fan vad gammal alla blir...

Så eftersom man nu bor hemma över helgen så lär också uppdateringen på bloggen bli lidande. Visst finns det internet även hemma i Trönö men jag brukar aldrig spendera särskilt mycket tid där då jag är hemma. Finns vettigare saker att göra. Som att trava om véhögen till exempel. Men efter helgen lovar jag att ge all nödvändig och onödig information om bataljen mot Skog, jag är ju trots allt er man i omklädningsrummet.

Ha en trevlig helg allihopa!

För drygt två månader sedan hade jag en underbar helg med en speciell person men återigen skulle det tyvärr visa sig att underbart är kort. Har många gånger önskat att jag träffat dig under andra omständigheter. Men ska jag vara ärlig tänker jag fortfarande på dig...

3 kommentarer:

jansson sa...

Bowlinghallen 17:00 och framåt!
Högklassig underhållning. Kom ihåg det!

Anonym sa...

Vem är personen som du spenderat en helg med? Det låter romantiskt... Är det Anders? ;)

Karlsson sa...

Jenny - Hej på dig! Vi nöjer oss med att säga att det var en speciell person, men det var inte Anders iaf :)