fredag 1 maj 2009

Dagen före

Imorgon är det äntligen dags för seriepremiär. TIKEN tar emot nykomlingarna Färila på IP kl 15:00. Tyvärr så blev jag inte uttagen till truppen som ska försöka bärga säsongens tre första poäng och det är klart att man är besviken, konstigt vore det annars, men å andra sidan så är det den första seriematchen av 23 så chansen dyker förhoppningsvis upp. Då jag missade sista träningen inför matchen så vet jag inte riktigt hur truppen till matchen ser ut så det får ni helt enkelt se själva imorgon. För ni ska väl alla dit hoppas jag? På söndag får jag vara med och leka iaf, då startar division 6 för b-laget och där har jag min plats säkrare än amen i kyrkan. Den matchen startar också kl 15 och spelas även den hemma på IP. Men inte mot Färila utan mot Korskrogen. Vi hoppas på sex sköna poäng efter den här helgen!

Inte en låt att ladda upp till direkt men den är så inihelvete vacker så vi lyssnar på den ändå.
Brad Paisley & Allison Krauss - "Whiskey Lullaby"


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: