söndag 10 maj 2009

Ytterligare en bra fotbollshelg

Jag håller det kort. Är alldeles för trött för att ge något uttömmande referat. A-laget tog i fredags en fin trepoängare borta mot Edsbyn när man slog tillbaka hemmalaget med 1-0. Hur matchen var vet jag inte, var återigen inte med i truppen och jag kände heller ingen större lust att tillbringa fredagskvällen i Edsbyn så jag stannade hemma. Härligt med en till vinst iaf. Idag spelade b-laget sin andra seriematch också på bortaplan mot Norrfjärn/Gnarp och här är iaf Karlsson gjuten. Även b-laget tog en till trepoängare när vi vann med 5-2. Vi gör en mindre bra match på en mindre bra plan men starkt ändå att vinna på bortaplan och göra 5 mål för andra matchen i rad. Tyvärr släpper vi in 2 och TIKENs nolla är inte längre intakt för båda lagen. Men TIKEN har fått en förbannat bra start på säsongen 2009, nu ser vi till att fortsätta så!


2 kommentarer:

Anonym sa...

alltid trevligt med vinst
men vet du
jag har en ide´

jag tycker du skriver bra i dina bloggar
så du borde ta vid och skriva referat om 2:a lags matcherna
som forrsen gör åt A-laget / kalle

Karlsson sa...

Roligt att du gillar läsningen men jag tror inte jag vill skriva på TIKENs hemsida. Då blir det ett måste att skriva, nu kan jag skriva när jag känner för det. Du får hålla utkik efter eventuella "referat" här istället :)