torsdag 14 maj 2009

Något fantastiskt

Jag vill bjuda på något fantastiskt. Igår kväll när jag satt och arbetade på min C-uppsats på den kära laptopen lät jag winamp och musiken på den göra mig sällskap. Jag lät spellistan göra lite som den ville och spela låtar slumpmässigt av de 4089 låtar den har att välja mellan. Helt plötsligt spelade den en helt underbar låt. En så soft, vacker och bra låt som jag inte ens visste att jag hade. Förmodligen har någon skickat den till mig någon gång och jag har inte brytt mig om att lyssna på den. Men det har jag tagit igen med råge nu. Och nu vill jag att ni också ska få höra den. En fantastisk låt alltså. Och videon är tillägnad en till synes helt fantastisk man också som numera lagar folks ögon i himlen. Se videon så fattar ni vad jag menar. Något mer fantastiskt är att min borttagning av Koffes blogg i min blogglista omedelbart fick honom att återuppta sitt bloggande igen. Så nu finns han naturligtvis återigen med i min blogglista.

Något inte lika fantastiskt är min C-uppsats. Idag har jag nött med den hela dagen och det är lång väg kvar med lite tid kvar att göra nåt på. Blir den klar denna termin? Har jag en jävla tur så. Annars får jag väl helt enkelt fixa skiten nästa termin. Men det vill jag inte, vill bli klar nu! Håll era tummar gott folk! Skänk mig en tanke!

Jet - Shine on


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

4 kommentarer:

Jenny Olsson sa...

Gör klart uppsatsen nu! Jag är inne på mitt andra, snart tredje år med min (nu lämnade jag visserligen in den nu i veckan, men det är ju inte säkert att jag får godkänt) och det är hemskt! Så gör den nu!

Skicka uppsatsen till mig, så kan jag opponera lite på den - jag älskar opponering! (Lite konstigt, men jag är inte fullt normal heller ;P)

Låten var bra, btw =) Ska du hem i helgen? Blir nog utgång för vår del (min, Anna G, Anna B och Helena S)!

Karlsson sa...

Tro mig Jenny, jag försöker få den klar nu! Håller tummarna för att din blir godkänd.

Nädu Jenny, gillar du opponering så är du inte fullt normal men jag gillar dig ändå :) Jag kan absolut skicka den till dig men när den börjar likna en uppsats isf, inte det kladdpapper jag har nu.

Och ja, jag ska hem men det blir en lugn helg för mig. Men ni brukar ju kunna roa er ändå!

Stolpe sa...

May the force be with you angående uppsatsen!

Karlsson sa...

Tack så mycket Stolpen!