tisdag 12 maj 2009

Tillskott

Har ändrat lite i Karlsson läser också... Två bloggar har fått lämna sin plats och två nya har tagit deras ställe. De som har fått lämna är mina goda vänner Koffes och Hoffmanns bloggar. De har varit tysta länge nog för att kunna förklaras kliniskt döda. Kommer de att återuppstå? Ingen aning, det vet bara herrarna själv men gör de det så återkommer de naturligtvis i Karlsson läser också...

De som har tillkommit är TIKEN-bloggen, den som jag gjort reklam för förut. Bloggen med matchbilder från TIKEN som han på huvudläktarn sköter om. Den andra är Calle Schulmans blogg. Jag gillar den, den kan vara lite smårolig ibland och jag gillar Calle mer än hans bror Alex så därför hamnar hans blogg i min blogglista. Bara så ni vet.

4 kommentarer:

jansson sa...

Calles gillar jag också, ibland. Men den var många resor bättre förr. När han hade den i ett halvår på Blogger.

Anonym sa...

"I have my eyes on you", hädanefter så tycker jag att herrn ska gå med ryggen fri.

jansson sa...

Du får väl motbevisa honom om börja blogga direkt då Dennis!

Kristoffer Andersson sa...

I am back!
http://kristofferandersson.blogspot.com/