onsdag 10 september 2008

Here he is

Bloggfamiljen växer ytterligare. Ni som läser just denna blogg någorlunda regelbundet vet att det finns en skäggig man som är rätt så flitig på att kommentera mina inlägg med ibland vettiga och klara kommentarer men ibland fälls även kommentarer som får en att ruska på huvudet och fundera vad karln går på. Och nu har jag möjlighet att "hämnas" på honom då han startat en alldeles egen blogg (missförstå mig inte, jag gillar hans kommentarer). Jag pratar naturligtvis om Söderhamns mjukaste hårdrockare Jens Dennis "Dee Fearless" Hoffmann. Nu tror jag inte att den mannen behöver någon närmare presentation eftersom jag är övertygad om att majoriteten av mina läsare vet vem det är. Och ni som inte har en aning får helt enkelt undersöka saken på egen hand. Jag skriver mest det här inlägget för att rädda mig själv från hans välkända "nöjdöga", som inte är att leka med, som jag antar jag skulle råka ut för om jag inte gjorde pr för hans blogg. Men hur som helst, klicka er vidare på länken i blogglistan och läs hans "crazy party blogg" som han kallar den.

Ikväll är det VM-kval, han Jansson tror på oavgjort. Han tror fel, vi vinner. Det kommer inte att vara vackert men det blir tre poäng. 2-1 blir det. Så det så.

8 kommentarer:

jansson sa...

Ja, om man kunde se den jävla matchen då!

Tvi, säger jag. Tvi!

Anonym sa...

Ja

Anonym sa...

Mästertippare Karlsson slår till igen! 2-1 och saken var biff!

Anonym sa...

Det var jag som viskade resultat till honom.

Anonym sa...

jag är imponerad av tipset.....

Karlsson sa...

Hoffmann, det enda du någonsin har viskat till mig är om jag ska dricka upp den sista ölen så försök inte.

Koffe och Denka, ni är väl aldrig förvånade? :)

jansson sa...

Jag tycker att du är rent ut sagt usel på att uppdatera din jädra blogg! Bara s´att du vet et!

Anonym sa...

Har matchen varit?