måndag 1 september 2008

New kid on the blogg!

Det började med Jansson, efter ett tag började även undertecknad och nu har även trions yngste medlem bestämt sig för att börja blogga. Junior alltså. Eller Bullit jr som han kallar sig på blogspot.com. Enligt hans egen utsago så har han inspirerats av den legendariske bloggaren och Trönöprofilen Charlie Bullit, alltså jag. Stora ord men det var han som sa det :)

Så lägg nu till ytterligare en blogg att surfa in på under erat dagliga bloggsurfande. Bullit Jrs blogg hittar ni på adressen bullitjr.blogspot.com eller den som inte orkar skriva in adressen trycker helt enkelt här.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sluta blogga Börja jogga!
Du lovade ju mig det en seeeen natt på Trönö IP i somras.. :-)
//Roger

Karlsson sa...

Hmm...? Du säger det Roger. Jag har inte ett minne av att jag har gjort det, minns inte ens om jag var på IP en seeeen natt i somras. Hur som helst är saker som sägs under sena nätter på IP inte bindande. Det står i grundlagen.

jansson sa...

Det har vi väntat på!

Anonym sa...

Ja du kalle. Du har så rätt. Jag var nog rätt vimsig när jag skrev detta för det var ju i lillebrors blogg det skulle stå :-)
//R

Dee sa...

Ja, jag har också funderat över det där. Ibland ramlar jag framåt och ibland bakåt? Konstigt det där.