torsdag 4 september 2008

I brist på annat

I brist av något vettigt att skriva om så kan jag ju alltid bjuda mina trogna bloggläsare, hur många/få ni än må vara, på ytterligare en filmsnutt frånP-Floyds spelning förra fredagen. Jag nämnde ju tidigare att jag skulle lägga ut "Run like hell" också så ni skulle få se vilken show de nu bjöd på. Men som alltid så blir det ju inte samma sak på film som live. Och när fotografen i fråga enbart hade tillgång till en sketen digitalkamera blir varken ljudet eller bildkvalitén lysande och gör inte riktigt showen rättvisa. Men ni får ändå ett hum om hur bra vi hade det där i kylan. För det hade vi verkligen, om ni nu missat det :)

P-Floyd - "Run like hell"

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

jansson sa...

Fräckt det där du!

Dee sa...

Funderat på en sak. Ena dagen luktar jag illa och andra så luktar jag gott. Hehe.