lördag 27 september 2008

Lördagsmys utan mys

Eftersom säsongens sista match spelas imorgon så håller jag mig i skinnet ikväll, inget alkoholintag med tillhörande krogsväng står alltså på schemat. Och då jag inte heller har lyckats övertala några av mina vänner att hitta på något då deras kväll redan var planerad så blir jag kvar på hemmaplan ikväll. Farsgubben ska visst basta lite så man kanske gör han sällskap i värmen en sväng. Men annars blir det nog till att fördriva kvällen på samma sätt som igår. Letade nämligen fram pappas skivor med The Moody Blues som jag lyssnade igenom och blev påmind om hur underbart vackra vissa av deras låtar är. The Moody Blues är musik man växt upp med och som jag alltid gillat. Det är musik som gjord för mysiga mörka höstkvällar, musik som gjord för att ligga ner i soffan och kura ihop sig med någon speciell och bara vara. Bara mysa. Jag tror att jag ska göra det nu. Kura ihop mig i soffan denna mörka höstkväll, det jävliga är ju att man inte har någon att göra det tillsammans med. Vart är du?


Discover The Moody Blues!



1 kommentar:

Anonym sa...

Här är jag i alla fall. =)