fredag 7 november 2008

Hallelujah, ljudet är tillbaka!

Äntligen! Jag har fått tillbaka ljudet på min dator. Drabbades för ett tag sen för en smärre katastrof som jag berättade för er men nu är det åtgärdat. Tystnaden är över och jag kan återigen lyssna på min älskade musik, för er som inte vet har jag världens bästa musiksmak och då vill man ju inte vara utan. Vad var det för fel då? Ja, det pinsamma är ju att det aldrig var något fel. Jag och bror åkte idag in till vår alldeles egna IT-support med datorn i hopp om att han skulle kunna lokalisera något fel och förhoppningsvis även kunna åtgärda det. Det gjorde han och det kunde han. Efter en stund i alla fall. Han satt i 30-45 minuter först och försökte genom diverse kommandon få igång ljudet innan han började att titta på datorn. Och vad fann han då tror ni? Jo, en volymknapp... En volymknapp som jag under dessa tre år då jag haft datorn inte haft någon aning om att den funnits. En volymknapp som jag eller troligtvis Junior kommit åt. Så enkelt var det. Jävla datorer...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skämmes tamejfan

Karlsson sa...

Till mitt försvar så var det den tredje personen som gav sig på ett försök som hittade volymknappen. Så lite lurigt var det allt!