torsdag 27 november 2008

Nytt utseende

Det blev en rejäl makeover för bloggen ikväll. Dee Fearless nöjde sig inte med en ny header. Han gjorde ytterligare en header, en mycket stilrenare och snyggare sådan. Och när han ändå höll på så gav han sig på resten av bloggens utseende också och gav den en helt ny design. En rejäl home makeover alltså. Och när Dee Fearless skrek "Remove the bus" i megafonen och jag fick se resultatet, ja då var det inte långt till tårar. Eller jo, det var det. Så jävla blödig är jag inte. Men jag är nöjd, otroligt nöjd. Det sägs att han inte är klar ännu och kanske får vi se några fler förändringar imorgon. Men jag tycker att det ser riktigt bra ut som det gör. Vad tycker ni?

Vielen dank herr Hoffmann!

3 kommentarer:

jansson sa...

Snyggt!
Men jag gillade dock bättre som det såg ut senast jag kollade. Charlie Bullit då mer centrerat och med nåt sjögräs i bakgrunden

Karlsson sa...

Som sagt kan det mycket väl komma lite fler förändringar imorgon. Kanske får vi se det där sjögräsets återkomst då.

Anonym sa...

Ni får gärna komma gärna med idéer samt åsikter, men de är tyvärr onödiga då de silas bort. ;) Får se ifall sjögräset kommer tillbaka.