fredag 5 december 2008

Gissa musikern del 6

Karlsson ska på fest och laddar upp med en rejäl portion musik. Och när jag satt framför datorn fick jag ett uppslag om vem jag skulle använda i del 6 på i mycket prestigefyllda musiktävlingen som numera har en ny ledare, mannen med skägget. Idag slåss ni om två poäng och skulle ni inte komma fram till rätt svar idag så kommer det ledtrådar imorgon. Två korrekta svar krävs som vanligt för några poäng. Vem är den übercoola mannen på bilden och vilken grupp är jag ute efter?
Goder afton och lycka till!

5 kommentarer:

Tompa sa...

Phil "philthy animal" Taylor, tidigare batterist i Motorhead! Poäng till mig

jansson sa...

fegt att lägga ut den precis på min väg hem från jobbet tycker jag

Tompa sa...

hörrö skäggmiffo, unna mig de här pinnarna nu..kan bli mina enda

Anonym sa...

Kul att hör av dig när det är fest. Skiter i frågan.

Karlsson sa...

Tompa - Stabilt, välkommen in i matchen

Jansson - Skit i jobbet då!

Hoffmann - Var avdelningsfest med radikalvänstern i Gävle, inbjudan krävdes. Sorry.