onsdag 31 december 2008

Vi sammanfattar

Men något monsterinlägg blir det inte, jag håller mig kort (kort som jag är). Året 2008 har väl varit ett rätt ok år. Men inget mer. Missförstå mig inte nu, det har funnit vissa höjdpunkter som jag kommer att minnas med glädje många år framöver. Vi har KM-vinsten, vi har Maidens konsert på Stadion, vi har alla stunder med nära och kära, vi har World Cup-helgen i Ljusdal så visst har jag haft roligt! Men det har även varit ett förbannat grubblande och känslor som inte riktigt har viljat gå över som även gjort 2008 till ett tungt år. När man verkligen vill att något ska bli som man önskar men inte blir så, ja då är det tungt. Mer behöver jag inte orda om saken. Men ikväll tackar vi av 2008 och välkomnar 2009 med en fest med nära och kära och det finns absolut ingenting som talar för att kvällen ska bli tråkig. Tvärtom! Jag ser fram emot det :)

Gott Nytt år på er!

Inga kommentarer: