fredag 5 december 2008

Tema i bloggen

Titt som tätt så brukar jag som ni vet lägga upp en video från youtube eller bara lägga upp en låt på min blogg, jag bjuder er på musik med andra ord. Förbannat bra musik om jag får säga det själv. Men ni kära bloggläsare har inte ett smack att säga till om när det gäller urvalsprocessen för musiken på bloggen. Ni får vackert sitta snällt och lyssna, om ni överhuvudtaget lyssnar på det jag lägger upp. Men nu ska det bli ändring på det, en liten ändring åtminstone. Jag ska börja med temaveckor. Temaveckor när det gäller musiken. Jag kommer varje vecka att lägga upp en omröstning på bloggen där ni sedan i god demokratisk anda får rösta om vilket tema jag ska köra nästkommande vecka. Så om ett tema en vecka t.ex. blir Danmark så kommer jag under den veckan lägga upp musik som enbart kommer från Danmark. Om ni kommer att få höra det ni önskar får vi se, troligtvis inte men ni får åtminstone en chans att styra det hela lite om ni nu har någon favorit inom varje tema. Och vem vet, helt plötsligt kanske er stora idol bidrar med en låt på bloggen. Vi börjar med en omröstning över helgen bara så börjar temat på måndag. Men annars kommer ni att ha en hel vecka på er att rösta på det tema ni vill höra. Hoppas det smakar annars läggs Tema Musik ner rätt snart då det bygger på ert deltagande.

Peace out!

2 kommentarer:

jansson sa...

Det finns ingen musik som kommer från Stockholm. All musik kommer från Söderhamn eller Torsåker, i grund och botten. Så valet var naturligt

Karlsson sa...

Jag ska nog kunna vaska fram lite musik från fjollträsk också.