måndag 20 oktober 2008

Biljettorka

Det går åt helvete nuförtiden. Åtminstone när det gäller att skaffa biljetter till hårdrockande farbröder som ska spela i Globen nästa år. För någon vecka sedan släpptes AC/DC-biljetter och där kammade jag noll, idag släpptes Metallica-biljetter och återigen kammade jag noll. Idag hade jag inte möjlighet att försöka skaffa biljetterna själv eftersom plikter i skolan kallade, så därför lade jag det tunga ansvaret på Jansson och då gick det som det gick :)

Hehe, nä nu ska vi inte lägga någon skuld på den skäggige kusinen. Jag är tacksam för att han överhuvudtaget tog sig tid och gjorde ett försök. Det är ett fruktansvärt sug efter dom biljetterna och båda konserterna såldes ut på en halvtimme enligt Aftonbladet. Och då ska man ha en jävla tur för att kunna lägga vantarna på några plåtar. Men fru Fortuna och Karlsson går jävligt sällan hand i hand och gjorde det alltså inte idag heller. Men någon gång måste väl ändå turen vända, annars gräver jag ner mig någonstans.

Go Kväll

Inga kommentarer: