tisdag 28 oktober 2008

En guldfot till TIKEN

Vi kan lägga till ytterligare ett namn i listan för nyförvärv till Hälsinglands stoltaste fotbollslag TIKEN. Och ett riktigt guldförvärv är det. En riktig guldfot. Benny Guldfot. Benny Dahlin som varit en viktig mittfältskugge i SFF i en herrans massa år har tagit sitt förnuft tillfånga och ritat på för Trönö :) Benny som säsongen 2008 kanske gjorde sin bästa säsong i SFF-tröjan i division 2. Kan mycket väl bli årets värvning i division 4 det här och jag vill härmed önska Benny varmt välkommen!

Det börjar se riktigt bra ut för TIKEN, sedan tidigare har vi ju redan välkomnat Hellbom och Pällä och med Benny inräknat är det en jäkligt bra trio bara det. Dessutom kan vi också hälsa Alexander Hansson från Skogs FF välkommen och mycket mer än så kan jag tyvärr inte säga om Alexander i dagsläget. Men unga och ambitiösa spelare är alltid välkomna. På ledarsidan förstärker vi också. Henrik Hellström som senast var lagledare för klubbens damlag hoppar in som hjälptränare. Det händer grejer i klubben nu och jag vet att det förs diskussioner med fler. Men min vana trogen vill jag inte säga nåt förrän något är klart. Håll utkik.

Inga kommentarer: